SZUbjektív NYAvajgó

SZUbjektív NYAvajgó

Magos sz@r

2019. március 26. - bpbp78

Ez egy jó kis IR-es rágcsa, amit már számtalanszor elkészítettem és nagyon szeretem. Egy IR-es csoportban olvastam és nagyon megszerettem. Kis étkezésre szoktam enni, azaz vagy tízóraira vagy uzsira, illetve vendégségkor készítem. Én barna rizsliszttel csinálom, amiből kicsit többet szoktam beletenni, de csak úgy érzésre, mert más az állaga, cserébe gluténmentes is a cuccos.

Hozzávalók:

200 gr liszt (100% teljes kiőrlésű vagy keverve max 30% fehér liszttel)

100 ml lenmag

100 ml napraforgómag

100 ml szezámmag

40 gr apró szemű zabpehely

1 tk sütőpor

1,5 tk só

200 ml víz

100 ml étolaj

 

Elkészítés:

A hozzávalókat egy tálban össze kell keverni, majd 30-40 percig pihentetni.

Ezalatt előmelegítjük a sütőt 175 fokra. A pihenő idő után olajozott nyújtófával, vagy két sütőpapír között lehellet vékonyra nyújtjuk a tésztát. Én pl kézzel szoktam a tepsiben laposra nyomkodni és ez is bevált. Késsel, vagy derelye vágóval formára vágjuk, 30-40 perc alatt aranybarnára sütjük. Minél vékonyabbra van nyújtva annál ropogósabb. A megadott mennyiség 1-1,5 géztepsire nyújtható.

 

magos_szar.jpg

Jó sütést és rágcsálást! :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szunya.blog.hu/api/trackback/id/tr7514717955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása