SZUbjektív NYAvajgó

SZUbjektív NYAvajgó

Önsegélyező étkezési napló

2019. január 20. - bpbp78

Egy korábbi próbálkozás után ismét megpróbálom...írni fogok, hátha segít abban, hogy elérjem a hőn áhított 65 kilómat. Fogyni szeretnék...fogyni kell! De nem megy. Kilenc hónapja nem alszom egy tündéri szeretetcsomagnak köszönhetően, ráadásul pajzsmirigy alulműködésem lett a terhességem alatt. Ezek kifogások, tudom, de alapvetően az is csoda, hogy nem híztam csak 15 kilót a várandósság alatt, majd 17-et leadtam a baba megszületésével...aztán kettőt vissza szedtem és itt állok most. 75,6 kiló. Próbálkozom, de nem teljes erőbedobással...állandóan éhes vagyok...fáradt vagyok a nem alvástól...nem jó kombináció.

Nézem egy ideje a különböző fogyasztó oldalakat, csomagokat, tornákat és agyalok, hogy ezt nekem a pajzsmirigy gondok mellett lehet-e?! Csodára várok! Vagy enélkül is menni fog, csak vegyem komolyabban? Holnap megyek ismét endokrinológushoz. Ezért gondoltam, hogy ez lesz megint egy vízválasztó és újra nekifutok.

Naplózni fogok mindent a tervek szerint. Az érzéseimet, az evéseket, a tornát, a lustulásokat a mélypontokat, a sikereket. Ez lesz az én önsegélyező étkezési naplóm.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szunya.blog.hu/api/trackback/id/tr2114573918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása